Godnattpyssel och matbrist

IMG_0036Nu ska jag visa hur jag brukar se till att det blir mysigt i sängen på kvällen.

IMG_0035
Först gäller det att hitta något bra, mysigt och passande.

IMG_0032Det kan vara ett rätt hårt jobb att få upp dom.

IMG_0037Så där, nu blev det bra.

IMG_0041Och kom ihåg att det är viktigt att variera sig.

IMG_0029Och så brukar jag se till att sno tantens vantar. Hon får väl se till att hålla reda på dom.

IMG_0031Nu ska jag ta upp det där med mat, eller rättare sagt bristen på dito.

IMG_0054Dom vräker liksom i sig – i tid – och otid.

IMG_0053Hallå! Kan det vara tydligare än så här!

IMG_0052
Eller så här!

IMG_0046Eller så här!

IMG_0049Ibland kan jag ha tur och lyckas hitta någon liten smula.

IMG_0056
Men för det mesta kammar jag noll.

IMG_0051
Fatta att det är ett hårt liv och att det går åt massor av tid för att vila upp sig.

 

 

 

 

 

 

 

 

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar