Kontorstorkan

Har nåtts av frågan om vi har torka på kontoret. Och det skulle man ju kunna säga att vi har. Tanten har varit krasslig och då blir det inte mycket av nåt. Totaltorka liksom.

20120408-194149.jpg
Den mest upphetsande aktiviteten är benätning.

20120408-194303.jpg
Men jag har i alla fall hunnit med att få lite hjälp med att förbereda Bökis för barnvaktandet. Är bara att konstatera att hon är en klippa med småungar helt enkelt.

20120408-194642.jpg
Idag har vi varit i Sunne och haft agilitykurs. Och tror ni en annan fick komma ut? Men oh nej, det var Peugeot för hela slanten. Enligt Bökis är det jätteroliga övningar och alla kör som sjutton. Lär väl bli samma visa imorgon kan jag tänka mig. Det suger.

Och just det. Det var väl ingen som missade datumet på förra inlägget hoppas jag.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kontorstorkan

  1. Monika skriver:

    Jag blev grundlurad. Vilken tur att det var ett skämt! Den här bloggen måste jag bara få fortsätta att läsa!

Lämna en kommentar